Ajankohtaisia asioita

Tiedote tulevista kesän tapahtumista ja eduista Kuusamon ao702 jäsenille!

Kuusamon ammattiosasto järjestää yhdessä Taivalkosken ammattiosaston kanssa teatteri-reissun Suomussalmelle 11.8.2024. Reissu sisältää teatterilipun Toivon vuosi-kesäteatteriin (http://www.teatteriretikka.net/index.html ) , ruokailun Vanhassa Kurimossa sekä linja-auto kyydityksen.

Omavastuu 15 euroa, omavastuu maksusta ilmoitetaan myöhemmin. Sitova ilmoittautuminen 31.5.24 mennessä jäsenhuoneen kautta tai ammattiosaston sähköpostilla ao702@tehy.net (otsikoksi laita mihin tapahtumaan ilmoittaudut). Varaa paikkasi pian!

Kuusamon ammattiosasto tarjoaa jäsenilleen Päivät kuin unta-elokuvan ensi-illan 30.8.24 klo 19.00 Kuusamotalolla.
Päivät kuin unta on suomalainen draamakomediaelokuva, joka tulee ensi-iltaan 30. elokuuta 2024. Mika Kiiskisen ohjaama Päivät kuin unta kertoo parikymppisestä Eskosta, joka lähtee 1974 kolmen kaverinsa kanssa etsimään pappansa jättämää perintöä.

Ilmoittautuminen 15.8.24 mennessä jäsenhuoneen kautta tai ammattiosaston sähköpostiin ao702@tehy.net (otsikoksi laita mihin tapahtumaan osallistut).

Kuusamon ammattiosasto tukee jäseniä 10 eurolla tämän kesän Kuusamon näyttämön kesäteatterilippuun. Näytelmänä nähdään Pikku Pietarin piha. Ensi-ilta 28.6.24. Esityksiä 21.7.24 asti ( https://www.xn--kuusamonnyttm-jfbd30a.fi/ohjelmisto/kesa-2024-pikku-pietarin-piha ).

Ilmoittautuminen 27.6.23 mennessä jäsenhuoneen kautta tai ammattiosaston sähköpostiin ao702@tehy.net (otsikoksi laita mihin tapahtumaan osallistut). Ilmoittautuessa ei tarvitse kuitenkaan tietää mihin näytökseen osallistut.

Suunnitteilla on myös melontareissu Oulankajoelle kesällä -24. Reissu sopii myös aloittelijoille, koska mukana on opas. Reissu sisältää kyydityksen, varusteet, opastuksen reissulla, retkieväät ja vakuutuksen. Ammattiosasto haluaisi tietää olisiko melontareissulle lähtijöitä. Omavastuu reissulle 50 euroa.

Ilmoita halukkuutesi jäsenhuoneen kautta tai ammattiosaston sähköpostiin ao702@tehy.net (otsikoksi laita mihin tapahtumaan osallistut).

Osallistu suosittelukampanjaan, saat 325 € arvoisen palkinnon!

Auta työkaveri Tehyn jäseneksi! Saat 325 euron arvoisen palkinnon, kun hankit viisi uutta työssäkäyvää jäsentä ajalla 15.2.–15.6.2024.

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen tehyläiset luottamusmiehet on nyt valittu

kaudelle 2024-2027.

1.1.2024 alkaen pääluottamusmies Susanna Käsmä, luottamusmies Kirsi Karjalainen, luottamusmies Janika Teeriniemi ja varaluottamusmies Sanna Ronkainen. Yhteystiedot löytyy luottamusmies- osiosta.

Tulossa täydennysvaalit! Pohteen alueella jäi täyttämättä Koillismaalla 1 paikka luottamusmiehen tehtävään. Ehdolle asettautuminen 8.1.2024 alkaen.

Asiasta tietoa osoitteesta http://tehyppshp.fi/pohde/lmvaalit

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.
Ostosreissu Kuopioon
Ystävänpäivä kakkua ylimääräisessä yleisessä kokouksessa
Upean melontaretken antia kesäkuussa 2016
Tasa-arvo koulutus "Herruustekniikka/vallantemput" Porkkapirtillä